Autor Wiadomość
Ijon
PostWysłany: 22:43, 09 03 2015    Temat postu: no comments

NO COMMENTS


Sopocka Majówka 2015 - wyniki konkursu

1.
FUNDACJA TEATRU CZWARTE MIASTO
Dariusz Majchrzak, Dorota Sadowska
Bajka dla dzieci i dorosłych pt.
„Pchła Szachrajka w Sopocie”

2.
Aleksandra Książkiewicz
Koncert Ireny Melcer pt.
„Nie hajtam się”

3.
GALERIA STRAJK
Bartosz Mołczan
Koncerty Majówkowe

4.
STOWARZYSZENIE „PRZYJAZNY SOPOT”
Anna Łukasiak
Majówka - Tańcówka

5.
Emilia Osowska
Spektakl muzyczny zespołu Les Femmes pt. „Babskie Lato”

6.
INICJATYWA KREATYWNA RODZINA
Monika Kowalska
FUNDACJA MŁODY BYRON
Patryk Dziczek
„Kreatywna rodzina”

7.
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
Józef Kamiński
Turniej piłki plażowej w kat. Open
Turniej piłki nożnej rocznik 2002
i młodsi oraz rocznik 1999-2001

8.
Alicja Gruca/Robert Florczak
Parada Zwierząt - Król Lew i jego drużyna

9.
GUGUMEDIA / MOSIR W SOPOCIE
Mariusz Żak
„Zdrowy styl życia, sposobem na szczęście”

10.
Rafał Kubiś/Krzysztof Iwanow
Sopocki Montparnasse/ muzyka i malarstwo

11.
DANCE SIC! ASSOCIATION
Rewia „ Jutro będzie lepiej”

NO COMMENTS
Aimil
PostWysłany: 09:51, 05 03 2015    Temat postu:

Teraz wszystko zależy od miasta... trzymajcie mocno kciuki.
Kudłaty
PostWysłany: 10:07, 03 03 2015    Temat postu:

Plan mi się podoba Smile I zarys organizacyjny też Smile wow Smile
Ijon
PostWysłany: 13:40, 23 02 2015    Temat postu: Majówka Sopocka 2015

witajcie Ludkowie mili

wieści Wam ślę iż przez Miasto Sopot jest organizowana w dniach 1-2-3 maja Majówka Sopocka 2015 w szerokim tego słowa znaczeniu i w/g projektu działań autorskich jakie na niej można wykonać.
napisałem taki projekt, wysłałem i czekać będę do 9 marce odpowiedzi. jeśli projekt przejdzie to będę potrzebował rzemieślników z kramami lub swoimi namiotami, ludzi "walczących", osoby tworzące ze swoim dobytkiem, namiotami i wystrojem klimat osady średniowiecznej, prowadzących zabawy plebejskie, uczestniczących w przedstawieniach średniowiecznych (które już napisałem) oraz resztę.
mam na razie ok 10 osób (tańce, przedstawienia i ognie), a w sumie zakładam zapoptrzebowanie na ok 35 działających.
wszystko jednak zależeć będzie od tego czy projekt przejdzie, więc zerkajcie tutaj po 9 marca.

teraz warunki....
dla wszystkich uczestników zapewniam żarełko przez cały czas działania imprezy, a w tym ciepłe obiady.
osoby które przybędą i TYLKO przybędą, otrzymają to żarełko i nic więcej za sam fakt że są i swoją osobą tworzą efekt wizualny (ALE MYŚLĘ IŻ NIE BĘDZIE NIKOGO TAKIEGO), zaś osoby które będą brały udział w działaniach - otrzymują kasę w zależności co będą działać i (PRZEDE WSZYSTKIM) ile będą tych działań będą w/g planu wykonywać.
gdy projekt zostanie zatwierdzony ogłoszę tutaj i na fakbuku plan ramowy działań w dniach 1, 2 i 3 maja, rozpiszę także stawki za działania (jako iż niektóre działania potrzeba "więcej wysiłku i zaangażowania" - stawki będą zróżnicowane) oraz plan sytuacyjny miejsca.
Z KAŻDYM ODTWÓRCĄ ZOSTANIE SPISANY KONTRAKT NA DZIAŁANIA KTÓRE ON SAM W KONTRAKCIE OKREŚLI, a jeśli nie wywiąże się z umowy - kasy nie będzie. wybaczcie, ale to jest impreza miejska, gdzie będziemy obserwowani i rozliczani z naszych działań więc tak trzeba.
czekajcie tedy wieści pomyślnych i trzymajcie kciuki

pozdrawiam
Ijon

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group