www.pomorskabrac.fora.pl
Forum Braci Pomorskiej otwarte dla wszystkich
FAQ  ::  Szukaj  ::  Użytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ::  Zaloguj


Jarmark Joannitów:Wiara i Oręż, Skarszewy 4-6 maja 2012

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pomorskabrac.fora.pl Strona Główna » O turniejowych sprawach
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kubek




Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Brat nasz

PostWysłany: 22:37, 13 03 2012    Temat postu: Jarmark Joannitów:Wiara i Oręż, Skarszewy 4-6 maja 2012

Witajcie,
Zamieszczam kilka słów więcej do tego o czym wspominałem na Sejmiku.

Bractwo Rycerskie Kopia Oliwska zaprasza na plener medievalny pt.
Jarmark Joannitów: Wiara i Oręż
Impreza otwarta datowana na XIII - XV(późne)
Odbędzie się w dawnej komandorii Joannitów u podnóża historycznych pozostałości murów miejskich.

Podczas Imprezy odbędą się:
- Turnieje bojowe wszelkiej maści ( indywidualne i grupowe) - nagrody
- Wielki Turniej Łuczniczy - nagrody
- Koncerty Muzyki Dawnej i folkowej(Cithara Sanctorum, Liarman)
- Pokazy ognia
- Rekonstrukcja najazdu husyckiego na Skarszewy( coś pójdzie z dymem:)
- Rzemiosło i kramy historyczne
- Biesiada Rycerska
- Euro Medieval Skarszewy 2012 - nasi kontra reszta gminy...
i wszystko co tylko sami na miejscu nawymyślamy pod natchnieniem.

Zjazd w piątek 4 maja - Stawiamy obóz i się integrujemy
Szczegółowy plan oraz regulaminy turniejów wrzucimy niebawem bo w produkcji jeszcze.
Zapewniamy wyżywienie na poziomie podstawowym od przyjazdu do wyjazdu czyli rarytasów niet ale głodnych nie będzie.

Zgłoszenia bezpośrednio do mnie na mail:
[link widoczny dla zalogowanych]
lub na priv forumowy.

Z rycerskim pozdrowieniem!
Kubek
Kanclerz Bractwa Rycerskiego Kopia Oliwska
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ijon
Laird



Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: tyś? jaaaa? eeee, z takiej małej wiochy Gdynia

PostWysłany: 13:14, 16 03 2012    Temat postu: o Skarszewach

witajcie Ludkowie mili

hmmm, jako na Sejmiku rzekłem "ciężki orzech do zgryzienia" niektórzy mieć będą....
wiem że w roku tym tak wyszło, ale mam nadzieję iż rok przyszły terminów naszych imprez nie pokryje. wiadomo też, iż Wenecja ZAWSZE w tym terminie odbywać się będzie (w roku 2013 wypada 3,4 i 5 maja i tak jest już ustalone), ale decyzja odnośnie tegorocznego udziału: albo w Skarszewach albo w Wenecji, do Was należeć będzie gdzie się wtedy wybierzecie.
a dla tych którzy do Skarszew się wybierają: miłej zabawy Little thongue man

pozdrawiam
Ijon
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubek




Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Brat nasz

PostWysłany: 18:50, 16 03 2012    Temat postu:

Będę trzymał kciuki mocno aby w tym roku trawa na Wenecji się szronem nie pokryła( bo i nam się pokryje:) Przyszłe terminy poustalamy tak aby móc wspólnie cieszyć się jak największą liczbą dobrych imprez historycznych. Na znak jedności proponuję i tu i tu postawić telebimy i relacjonować sobie nawzajem transmisje z biesiad:))
Pozdrowienie rycerskie dla wszystkich Wenecjan!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczurołap




Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z pustkowi
Płeć: Brat nasz

PostWysłany: 19:06, 16 03 2012    Temat postu:

ave...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mama ola




Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: gdańsk

PostWysłany: 16:01, 18 03 2012    Temat postu:

terminy jak zwykle ustala skarbnik czyli ten co daje pieniądze... i orgi niewiele mają do ustalania....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubek




Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Brat nasz

PostWysłany: 19:50, 07 04 2012    Temat postu:

Poniżej regulamin turnieju bojowego, który odbędzie się podczas Jarmarku Joannitów, autorstwa Piotra Tołkina "Amora":

Wstęp:
1. Turniej o Grand Prix Skarszew jest grą indywidualną, turniejową.
2. Do Turnieju o Grand Prix Skarszew, każdy uczestnik zgłasza się dobrowolnie i ponosi pełną odpowiedzialność za swoje czyny, jak i ma świadomość zagrożeń wynikających z uczestnictwa w nim, a co za tym idzie, nie może rościć praw do odszkodowania względem organizatorów turnieju za szkody jakie wyrządzi innym lub zostaną mu wyrządzone.
3. Turniej o Grand Prix Skarszew podzielony jest na 3 konkurencje:
A. Turniej na miecz jednoręczny.
B. Turniej na miecz długi.
C. Melee.
4. Suma punktów z wszystkich konkurencji decyduje o przyznaniu nagrody Grand Prix Skarszew.
5. Nagrody przewidziane w turnieju:
A. Grand Prix Skarszew - miecz jednoręczny
B. Nagrody za Turniej miecza jednoręcznego, Turniej miecza długiego oraz Melee przyznawane są dla najlepszego zawodnika w danej konkurencji. Nagrodą za każdą z powyższych dyscyplin jest kord.

Uzbrojenie ochronne.

1. Uczestnicy Turnieju o Grand Prix Skarszew zobowiązani są do posiadania następującego sprzętu ochronnego:

A. Głowa: hełm zasłaniający całą twarz i potylicę.
Przykłady dopuszczalnych osłon:
- hełmy typu klappenvisier wymoszczone i z czepcem kolczym
- hełmy typu psi pysk wymoszczone i z czepcem kolczym
- kapalin z podbródkiem, hełm wymoszczony i z kapturem kolczym
- salada z podbródkiem

B. Tułów: przeszywanica i ochrona sztywna.
Przykłady dopuszczalnych osłon:
- przeszywanica + napierśnik + kolczuga
- przeszywanica + kirys
- przeszywanica + płaty

C. Kończyny: pełne lub zbrojnikowe osłony kończyn.
Przykłady dopuszczalnych osłon:
- pełne ręce płytowe z rękawicami pancernymi
- zbrojnikowe ręce płytowe z naramiennikami, nałokcicami i rękawicami typu "Visby"

D. Zalecana jest osłona krocza - suspensor sportowy ukryty pod gaciami lub przeszywanicą.

2. Zalecenia dodatkowe:

A. Wszyscy uczestnicy Turnieju o Grand Prix Skarszew muszą mieć pewność tego, iż zastosowany przez nich sprzęt ochronny nadaje się do walk na miecz długi lub jednoręczny i stanowi ochronę przed uderzeniami mieczem długim lub jednoręcznym o tępych krawędziach.

B. Cały sprzęt ochronny używany w Turnieju o Grand Prix Skarszew musi być zgodny z wzorami uzbrojenia z okresu XIII - XV wieku i spójny pod względem zastosowanych rozwiązań.

C. Sędzia Główny zastrzega sobie prawo do odrzucenia dowolnego egzemplarza uzbrojenia ochronnego bez podania przyczyny.

Uzbrojenie zaczepne.

1. Do Turnieju o Grand Prix Skarszew dopuszczone są następujące typy uzbrojenia zaczepnego:
A. Miecz długi
B. Miecz jednoręczny
C. Kord

2. Wszystkie typy broni powinny być replikami bądź rekonstrukcjami broni z okresu XIII - XV wieku.

3. Dla każdej z kategorii broni zadane są następujące ograniczenia:
A. Dla miecza długiego: długość miedzy 110 a 130 cm, masa do 2 kg.
B. Dla miecza jednoręcznego: długość do 100 cm, masa do 1,5 kg.
C. Dla kordu: długość do 75 cm, masa do 1,5 kg.

4. Walki w poszczególnych konkurencjach odbywają się w następujących konfiguracjach uzbrojenia:
A. Dla miecza długiego: sam miecz.
B. Dla miecza jednoręcznego: miecz + tarcza lub puklerz.
C. Dla korda: kord + puklerz lub pawęż.

5. Sędzia Główny zastrzega sobie prawo do odrzucenia dowolnego egzemplarza uzbrojenia zaczepnego bez podania przyczyny.
(Wytłumaczenie - nie będziemy wpuszczać broni, która jest typową antenką lub wędką. Miecze mają być w konwencji historycznej i każde odstępstwo na rzecz niwelowania masy będzie wykluczone z turnieju.)

Zasady poszczególnych turniejów.

Zasady dyskwalifikujące w każdym z turniejów zaliczających się do Grand Prix Skarszew.
1. Nie można uderzać w krocze.
2. Nie można uderzać w kark.
3. Zawodnik będący pod wpływem alkoholu, narkotyków, środków psychotropowych lub innych substancji odurzających zostanie zdyskwalifikowany lub niedopuszczony do udziału w turniejach, a w przypadku podejrzenia spożycia substancji niedozwolonych zostaną o tym poinformowane stosowne służby.

Turniej na miecz długi oraz Turniej na miecz jednoręczny.

1. Walki rozgrywane są pomiędzy dwoma uczestnikami turnieju.
2. Walki rozgrywane są na punkty.
3. O wygraniu w walce decyduje ilość punktów zdobyta w czasie trwania pojedynku.
4. Pojedynek trwa 3 minuty.
5. Uznane będą tylko te trafienia, które są zadane w sposób ewidentny, to znaczy w sposób zauważalny, silny oraz widoczny dla sędziów.
6. Punkt dosatje się za uderzenie mieczem, które trafia ostrzem w dowolną część ciała przeciewnika.
7. Po każdym uznanym trafieniu walka zostaje przerwana.
8. Walka zostaje wznowiona przez Sędziego w momencie kiedy obaj zawodnicy wykażą gotowość do dalszej walki.
9. Za wygranie walki w turnieju na miecz długi dostaje się 3 punkty do klasyfikacji generalnej Turnieju o

Grand Prix Skarszew.
10. Za zremisowaną walkę dostaje się 1 punkt do klasyfikacji generalnej Turnieju o Grand Prix Skarszew.
11. Ilość etapów turnieju i sposób awansu do kolejnych etapów turnieju zostanie przedstawiony w dniu turnieju i jest zależny od liczby osób biorących w nim udział.
12. Regulamin może ulec zmianie w trakcie odbywania się turnieju na miecz długi oraz Turnieju na miecz jednoręczny. O zmianach wszyscy uczestnicy muszą zostać powiadomieni przed rozpoczęciem kolejnej walki.

Melee.

1. Walka rozgrywa się pomiędzy dwiema drużynami.
2. Melee jest turniejem indywidualnym o charakterze grupowym.
3. Warunki uczestnictwa w Melee są takie same jak dla Turnieju miecza długiego oraz Turnieju miecza jednoręcznego.
4. Podział na drużyny jest ustalany przez Sędziów na podstawie ilości punktów uzyskanych w Turnieju na miecz długi i Turnieju na miecz jednoręczny.
5. Punkty można uzyskać w następujących sytuacjach:
A. Każda z osób, która zostanie na arenie, gdy Melee się zakończy, otrzymuje 10 punktów do klasyfikacji generalnej Turnieju o Grand Prix Skarszew.
B. Każda z osób, której drużyna pozostała na arenie w składzie liczniejszym niż drużyna przeciwna dostaje 5 punktów do klasyfikacji generalnej Turnieju o Grand Prix Skarszew.
C. Każde udanie się do Refugia jest warte 3 punkty. Za każde niewykorzystane wejście do refugia uzyskuje się 5 punktów do klasyfikacji generalnej Turnieju o Grand Prix Skarszew.

Przykład liczenia punktów:
Alojzy pozostał na arenie do samego końca [10 punktów], ale jego drużyna pozostała w składnie mniej licznym niż drużyna przeciwna [0 punktów], za to z 3 wyjsć do Refugia wykorzystał tylko jedno [2x3 punkty = 10 punktów]. Suma jego punktów to: 10 + 0 + 2x5 = 16 punktów.

Apanazy walczył jak lew, ale odpadł po 40 minutach [0 punktów za pozostanie na arenie], jego drużyna wygrała [5 punktów] i wykorzystał 2 wejścia do Refugia [1x3 punktów]. Razem zdobył 8 punktów.

Alfred został na arenie do końca [10 punktów] i jego drużyna wygrała [5 punktów], ale wykorzystał wszystkie wyjścia do Refugia [0 punktów]. Suma punktów: 10 + 5 + 0 = 15.

6. Melee trwa: 1 godzinę.
7. Decyzję o zaprzestaniu walki podejmuje każdy z walczących z osobna. Nie ma zasad określających, w którym momencie zawodnik powinien przerwać walkę, poza sytuacjami przewidzianymi jako dyskwalifikujące.
8. Teren, na którym odbywa się Melee jest podzielony na arenę oraz Refugia.
9. Refugia.
A. Każdy z walczących może w czasie walki 3 razy udać się do refugia celem odpoczynku lub poprawienia uzbrojenia.
B. Do refugia można udać się maksymalnie 3 razy w czasie trwania Melee i nie wcześniej nić na 10 minut po rozpoczęciu Melee i nie później niż 5 minut przed zakończeniem Melee.
C. Każdorazowo w Refugiach można przebywać przez okres do 3 minut. Pozostanie w nim dłużej uznane jest za poddanie się.
10. Zwycięzcą Melee zostaje osoba, która uzyskała największą ilość punktów oraz pozostała na arenie do końca trwania Melee.
11. W razie, gdyby nie można było wyłonić jednego zwycięzcy organizuje się dodatkową walkę między osobami, które dostały największą ilość punktów. Walka ta odbędzie się albo na zasadach turnieju na miecz długi i na miecz jednoręczny lub na zasadach kręgu zdrady, które bedą opisane w miarę potrzeby uczestnikom tej rozgrywki.
12. Dla najlepszego zawodnika wyłonionego w Melee przewiduje się nagrodę w postaci korda.

Sędziowie i sygnalizowanie punktów.

1. W turnieju na miecz długi i Turnieju na miecz jednoręczny Sędziowie są podzieleni ze względu na następujące funkcje:
A. Sędzia Główny - przebywa w ringu z walczącymi, sygnalizuje początek walki, przerwanie walki oraz koniec walki, decyduje o przyznaniu punktu oraz decyduje o dyskwalifikacjach. Posiada ostateczny głos w sprawach interpretacji regulaminu. Sędzia Główny jest tylko jeden.
B. Sędzia Boczny - przebywa poza ringiem w polu oddzielającym ring od publiczności. Sygnalizuje trafienie i przedstawia, za pomocą kolorowych flag, czy trafienie było jednostronne czy obopólne. Ilość Sędziów Bocznych jest dobierana ze względu na potrzeby danego turnieju.
C. Sędzia Techniczny - przebywa poza ringiem w polu oddzielającym ring od publiczności. Liczy czas poszczególnej walki, spisuje punkty oraz sygnalizuje koniec walki. Ilość Sędziów Technicznych jest dobierana ze względu na potrzeby danego turnieju.

2. W Melee sędziowie podzieleni są ze względu na następujące funkcje:
A. Sędzia Główny - przebywa na arenie, sygnalizuje przerwanie walki w sytuacji zagrożenia, decyduje o przyznaniu punktów oraz decyduje o dyskwalifikacjach. Posiada ostateczny głos w sprawach interpretacji regulaminu.
B. Sędzia Boczny - przebywa na arenie, sygnalizuje przerwanie walki w sytuacji zagrożenia. Ilość Sędziów Bocznych jest dobierana ze względu na potrzeby Melee.
C. Sędzia Refugia - przebywa na terenie Refugia i pilnuje czasu przebywania w Refugiach poszczególnych zawodników. Ilość Sędziów Refugia jest dobierana ze względu na potrzeby danego turnieju.
D. Sędzia Techniczny - przebywa poza Areną i Refugiami. Liczy czas trwanie Melee oraz sygnalizuje jego zakończenie.

3. Zawodnikowi przed każdą walką przypisany jest kolor.
4. Punkty w Turnieju na miecz długi i Turnieju na miecz jednoręczny sygnalizowane są przez Sędziów Bocznych poprzez podniesienie flagi z kolorem zawodnika który zadał punktowane trafienie.
5. Obopólne trafienie jest sygnalizowane poprzez podniesienie obu flag. Za obopólne trafienie punkty nie są przyznawane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubek




Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Brat nasz

PostWysłany: 19:59, 07 04 2012    Temat postu:

Poniżej regulamin Wielkiego Turnieju Łuczniczego który odbędzie się podczas Jarmarku Joannitów, autorstwa Jacka Świętnickiego:

Wymagania:
Dopuszcza się wszelkie łuki tradycyjne (proste i refleksyjne, jednorodne i składane), bez względu na to, przy użyciu jakich technik i technologii oraz z jakich materiałów zostały wykonane. Oprócz łuków tradycyjnych dopuszcza się także łuki historyczne oraz rekonstrukcje łuków historycznych. Nie dopuszcza się łuków bloczkowych (typu compound), ani łuków wyczynowych. Naciąg łuku nie podlega ograniczeniu.

Niedozwolone są jakiekolwiek celowniki nienaturalne. Nie dopuszcza się celowników i oprzyrządowania wystającego poza obrys majdanu i ramion łuku. Dopuszcza się celowniki w formie znaków na majdanie, czy bączków na cięciwie lub kolorowych nitek wplecionych w owijkę cięciwy. Dozwolone są okienka i półki w majdanie. Dozwolona jest podpórka pod strzałę: drewniana, rogowa, skórzana, z włosia lub inna. Brzechwy strzał mogą być wyłącznie drewniane, a lotki z materiałów naturalnych: piór, skóry, pergaminu, papieru. Dopuszcza się groty metalowe wszelkiego typu, również toczone, a ponadto z kamienia lub rogu. Dozwolone są dowolne kołczany i goryty ze skóry, tkaniny lub z drewna - o kształtach historycznych lub naturalnych. Strzały używane w konkurencjach turniejowych przez poszczególnych zawodników powinny się odróżniać indywidualnym oznaczeniami (kolorem lotek, podpisami lub kolorowymi opaskami na brzechwie, względnie barwami owijek, czy innymi trwałymi znakami). Można używać strzał wyłącznie posiadanych przy sobie: nie wolno ani strzał podawać, ani wbijać w ziemię. Nie zalicza się trafień strzałą, która nie pozostała w tarczy. W przypadku oddania większej liczby strzałów, aniżeli przewidziana dla danej konkurencji – uczestnikowi odejmuje się stosowną liczbę strzał według największej liczby punktów za dana strzałę. Nie wolno oddawać dodatkowych strzałów, jeśli po podejściu do tarczy okaże się, że uczestnik oddał mniejszą liczbę strzałów, aniżeli przewidziane dla danej konkurencji. W przypadku wątpliwości liczbę punktów za dane trafienie zalicza się zawsze na korzyść uczestnika, choćby strzała nawet w najmniejszym stopniu dotykała tarczy z większą liczbą punktów.

Turniej Łuczniczy podzielony zostanie na dwie części – pierwsza rozegrana w sobotę 5tego maja, druga w niedzielę 6tego.
Obie części zostaną podsumowane niezależnie i pierwsze trzy osoby z obu turniejów otrzymają drobne nagrody. Spośród uczestników obu turniejów, na podstawie sumy zebranych punktów wyłoniona zostanie szóstka finalistów, spośród których po trzech konkurencjach finałowych zostanie trzech najlepszych łuczników, którzy otrzymają nagrody.

Konkurencje turniejowe:

Turniej Sobotni:

Strzelanie proste
Strzelanie z przyklęku
„Odchodzenie”
Strzelanie proste
Wybór koloru
Strzelanie ‘partyjskie’
Strzelanie na czas
Wybór odległości
3 pola

Turniej Niedzielny:

Strzelanie proste
Strzelanie „partyjskie”

„Dochodzenie”
Strzelanie z przyklęku
Strzelanie Proste
Strzelanie do postaci
Strzelanie do królików
Strzelanie do przepiórek

Finał:

Strzelanie Proste
„Królewskie odchodzenie”
Strzelanie z podestu


Decyzje w związku z przebiegiem turnieju łuczniczego podejmuje Sędzia Turniejowy.
Do udziału w turnieju nie dopuszcza się osób odurzonych alkoholem, narkotykami lub środkami psychotropowymi, a ponadto osób, które niestosownym zachowaniem lub ubiorem zakłócają przebieg turnieju. W trakcie turnieju każdy uczestnik ma regulaminowe prawo i obowiązek podać komendę „Przerwać Strzelanie”, jeżeli zauważy sytuację, która mogłaby wprowadzać stan zagrożenia na torze łuczniczym, a każdy strzelający ma obowiązek samodzielnie przerwać strzelanie, jeśli zauważy taką sytuację i samemu wydać stosowną komendę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyel




Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bractwo Rycerskie Kopia Oliwska
Płeć: Brat nasz

PostWysłany: 22:51, 07 04 2012    Temat postu:

konkurencje turnieju łuczniczego nieco konkretniej:





Jacek Ś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubek




Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Brat nasz

PostWysłany: 17:41, 09 04 2012    Temat postu:

Jarmark Joannitów: Wiara i Oręż
Skarszewy 4-6 2012
Harmonogram wydarzeń.

04.05 .2012 (piątek)

14.00 - Rozpoczęcie budowy obozu historycznego, kwaterunek przybyłych bractw rycerskich.
19.00 – Kolacja
20.00 - 24.00 – Wystawienie historycznej straży – zbrojne patrole na ulicach Skarszew.


05.05.2012 (sobota)

9.00 – śniadanie w obozie historycznym

10.00 – odprawa dowódców przybyłych bractw rycerskich
Otwarcie kramów i stanowisk rzemieślniczych.

11.30 – przemarsz rekonstruktorów do centrum Skarszew. Uroczyste powitanie i prezentacja uczestników, przekazanie glejtów Władzom Miasta.

13.00 – 18.00 Otwarty obóz historyczny - pokazy wyposażenia obozowego, strojów, uzbrojenia i broni historycznej.
Rzemiosło dawne na żywo.
Pokazy strzelania średniowieczną bronią czarnoprochową.
Rodzinny tor łuczniczy.

13.30 – 17.00 - Turniej Bojowy o Grand Prix Skarszew.
- Turniej Miecza Długiego
- Turniej Miecza i Tarczy

14.00 – 17.00 - Wielki Turniej Łuczniczy.

19.00 – Bitwa o Skarszewy – rekonstrukcja bitwy pod historycznymi murami miasta.

21.00 – 0.00 – Biesiada rycerska
Koncerty muzyki dawnej
- Duet LIARMAN ( Gdańsk)
- Cithara Sanctorum (Poznań)
Fireshow w wykonaniu grupy SOULFLAME


06.05.2012 (niedziela)

9.30 – Śniadanie w obozie historycznym i otwarcie kramów.

10.00 – 16.00 – Otwarty obóz historyczny. Pokazy rzemiosła, kuchni historycznej, minerstwa i uzbrojenia średniowiecznego.
Rodzinny tor łuczniczy.

11.30 – Turniej Bojowy o Grand Prix Skarszew – finały
Melee – bojowa gra drużynowa.

11.30 – Wielki Turniej Łuczniczy – finały

14.00 – Wręczenie nagród turniejowych, konkursowych, podziękowania dla uczestników.

15.00 – 16.00 Euro Skarszewy 2012 – turniej piłki rycerskiej (otwarty dla mieszkańców)

16. 30 – Oficjalne zakończenie Jarmarku Joannitów: Wiara i Oręż.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pomorskabrac.fora.pl Strona Główna » O turniejowych sprawach Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  ::  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisioł. Programosy   ::  
Regulamin