www.pomorskabrac.fora.pl
Forum Braci Pomorskiej otwarte dla wszystkich
FAQ  ::  Szukaj  ::  Użytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ::  Zaloguj


Imprezy zarobkowe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pomorskabrac.fora.pl Strona Główna » O turniejowych sprawach
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mithrandin




Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ChZG / Mars

PostWysłany: 15:24, 24 03 2010    Temat postu: Imprezy zarobkowe

Witam.

Na Sejmiku Braci Pomorskich przedstawiłem swój projekt organizacji imprez średniowiecznych - zarobkowych, które miały by się odbyć w czerwcu tego roku.
Zgodnie z tym co mówiłem, teraz spisuję to do ogólnego wglądu (kolejne pojawią się już wkrótce):

I. Dni Santoka 26 czerwca 2010:

Zostałem poproszony przez dyrekcję GOK w Santoku o zorganizowanie imprezy średniowiecznej w podanym wyżej dniu (wdł. kalendarza jest to sobota).

1) W związku z czym potrzebuję osoby chętne do współpracy, wdł poniższej listy:
- osoby zbrojne, czyli blacharzy; minimum 20 osób, ale im więcej tym lepiej
- artylerzystów i łuczników z wyposażeniem tzn. posiadających oprócz broni przynajmniej przeszywalnice i ochronę głowy, spójne hostorycznie.
- mieszczan i szlachtę oraz chłopów, czyli osoby, których strój jest spójny historycznie z datowaniem od 1390 do 1450. ; około 20 osób.
- mile widziani rzemieślnicy, osoby zajmujące się kuglarstwem, tańcami średniowiecznymi, strzelaniem z bata itp.
- szczególnie mile widziane osoby posiadające machiny oblężnicze, własną obozówkę (czyli namioty itp.)

2) Zapewniam:
- Darmowy dojazd i powrót autokarem na miejsce przeznaczenia. Autokar będzie zbierał ludzi z Gdańska i okolic oraz w przypadku osób zabierających ze sobą ciężki sprzęt omówimy szczegóły trasu autokaru.
- Dla każdej biorącej udział osoby 100zł żołdu + dodatkowo 50zł bonus jeżeli całość imprezy przebiegnie właściwie i sponsorzy będą zadowoleni z wyniku naszej pracy.
- 500 zł dla zwycięzców turnieju walk 5-tek (szczegóły dalej)

3) Organizacja:
- Wszelkie działania na pokazie średniowiecznym są interaktywne, oprawione muzyką dawną i trwać będą w ustalonych wcześniej godzinach.
- Całość przedsięwzięcia jest przewidziana na 3 do 4 (max 5) godzin. Czyli przyjedziemy tam około południa i po tym czasie autokar odwozi nas z powrotem do domu.
- Dodatkowo na terenie trwania inscenizacji rozstawione będzie średniowieczne obozowisko. I tu mile widziane osoby z namiotami i sprzętem obozowym oraz rzemieślnicy, którzy będą mogli przez całość trwania imprezy sprzedawać swoje produkty.
- W ramach pokazów zorganizowane zostaną:
* Walki rycerskie – tzw. bohurt 5-tek lub turniej 1/1 zależy od ilości osób, które się zgłoszą.
* Tańce dawne – pokazy tańca średniowiecznego z udziałem trupy teatralnej i osób, które znają tańce średniowieczne
* Zabawy plebejskie dla dzieci i dorosłych (opcjonalnie – zależnie od ilości czasu), prowadzone będą przez osoby do tego wyznaczone.
* „Napad na Gród” – jednogodzinna inscenizacja i walna bitwa rycerska; Polska vs. Krzyżacy z dwuliniowym scenariuszem.

4) Termin zgłaszania się do wzięcia udziału upływa z dniem 30 kwietnia i późniejsze zgłoszenia nie będą rozpatrywane.

5) Wszystkie osoby, które się zgłoszą zobowiązane będą do podpisania umowy obligującej do NIE odstąpienia od wzięcia udziału w tej imprezie i załatwienia na swoje miejsce osoby zastępczej gdyby wypadki losowe nie pozwoliły na wyjazd.

6) W maju będzie przeprowadzona 1 próba inscenizacji "Napadu na Gród", w której również wszyscy uczestnicy muszą wziąć udział. Nie ma konieczności pojawiania się ze sprzętem na próbę. Jest ona organizowana jedynie do celów organizacyjnych tak by każdy na miejscu wiedział co ma robić.


*** Ogólnie impreza ma być zrobiona z wielkim rozmachem i stworzyć wspaniałe show w klimacie iście rozrywkowym, tak by burmistrz oraz miejscowa i okoliczna gawiedź nie była zawiedziona, dlatego wszystkich serdecznie zapraszam do wzięcia udziału Smile.***

** Jeżeli wszystko pójdzie jak należy będzie tam można zorganizować, większe, dłuższe i lepsze imprezy**


Zgłoszenia proszę kierować do mnie na maila: [link widoczny dla zalogowanych] lub telefonicznie: 502-687-283

Pozdrawiam.
Maciej "Mithrandin" namiestnik CHorągwi Ziemi Gdańskiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pomorskabrac.fora.pl Strona Główna » O turniejowych sprawach Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  ::  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisioł. Programosy   ::  
Regulamin